Pagina's

maandag 3 januari 2011

Happy 2011


Dit is de eerste post in 2011! En trouwens ook de eerste post na een lange pauze. Ik zat er al een paar weken aan te denken om weer te beginnen, maar ik besloot te wachten. Want wat is er nou een mooiere dag om te beginnen dan 1 januari? Het klinkt gewoon leuk: een jaar beginnen met je eigen blog.


Waarom ben ik gestopt met schrijven op mijn blog?
In één zin: ik had geen tijd meer. Ik ben mijn blog begonnen in de zomervakantie. En ondanks ik erg veel leuke dingen heb gedaan, had ik zeeën van tijd. Genoeg tijd om 1x per dag te posten. Toen de vakantie was afgelopen redde ik het ook nog wel een aantal weken. Maar aangezien ik 3x in de week hockey had, 37 uur per week les, toetsen, pianoles en 3x in de week paardrijden had, lukte het allemaal niet meer. Ik ben nu van hockey af, en ik heb weer wat meer tijd en mijn school gaat ook beter. Ik denk dat ik het weer aankan om een eigen beautyblog bij te houden.

Verandert het blog?
Nee, ik blijf over beauty bloggen. Ik ga mijn blog wel veel verbeteren. Als ik al mijn posts teruglees kan ik veel verbeterpunten vinden. Ik ga die proberen echt te verbeteren, een soort van goede voornemens.

- Iedere dag minimaal 1x posten: vorig jaar (haha, dat klinkt zo lang geleden) is dit best goed gelukt, maar soms ging er een dagje tussendoor.

-Betere kwaliteit foto's: het is echt niet zo dat ik mijn foto's met mijn mobiel maak, maar toch was de kwaliteit niet al te best. Mijn camera is gewoon niet heel erg goed, dus moet ik langer de tijd nemen om een goede foto te nemen die niet wazig is.

-Meer variatie tussen drogisterij en duurdere merken: ik vind het zelf bij andere blogs ook fijn als daar variatie tussen zit.

-Een eigen domein: deze is tussen haakjes.en zal voorlopig nog niet gebeuren. Als het allemaal goed gaat dan ga ik denk ik een eigen domein kopen, dat is gewoon makkelijker.

Happy new year everyone!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten