Pagina's

dinsdag 4 januari 2011

Essence 'I love Berlin'


Essence heeft een nieuwe collectie genaamd 'I love Berlin'. Deze collectie is bedacht door Yasmin Teufert die de 'be a trendmaker' wedstrijd van Essence won. De collectie is helemaal geïnspireerd op de modestad van Duitsland: Berlijn. Ik vind de collectie er erg leuk uitzien en heb wat dingetjes meegenomen.


De collectie bestaat uit:
Liquit eyeliners: Ze zijn verkrijgbaar in 01 love this city, 02 green grass, 03 buddy bear, 04 Berlin story en 05 I'm a Berliner.

 - Een eyeshadow palette: Ik wou deze graag meenemen, maar vreemd genoeg lag hij niet in de schappen bij mijn Kruitvat. Deze ga ik denk ik nog wel een keer meenemen want hij ziet er leuk uit.

- Gel relaxing eye pads: volgens Essence laten deze je vermoeide ogen weer sprankelen

- Lip balm: Verkrijgbaar in 01 love this city en 02 city lights. Ik heb 01 love this city meegenomen.

- Nail polish: 01 love this city, 02 I’m a berliner, 03 green grass, 04 buddy bear en 05 Berlin story. Het zijn leuke kleuren, maar ik vind ze niet heel bijzonder. Ik heb 01 love this city, 03 green grass en 04 buddy bear.

- Matt tip painters: Verkrijgbaar in 01 berlin story en 02 green grass. Dit is niet echt mijn ding. Ik vind french manicure leuk, maar niet met een zwart of een andere kleur randje.

- Studio fashion nails: Verkrijgbaar in 01 berlin nail en 02 berlin calling. Tja, ik vind het niet helemaal geweldig om met 'I love berlin' op mijn nagels rond te lopen. Ik ben nog nooit in Berlijn geweest eigelijk, maar ik kan me voorstellen dat dit voor Duitse meisjes wel leuk is.

- Studio nail fashion file: Deze heb ik meegenomen.















De lipbalm ruikt erg lekker zoet en fruitig. Het zit zoals je ziet in een potje. Mij maakt dat eerlijk gezegd niet zoveel uit, maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat niet fijn vinden omdat je er telkens opnieuw met je vinger in moet. Hij geeft heel veel kleur af voor een lipbalsem. Het voelt zacht aan op mijn lippen.

Ik was mijn andere vijl kwijt, dus ik heb deze meegenomen. Hij heeft 2 kanten. Kant 1 is om je nagels schoon te maken en kant 2 om te vijlen. Hij heeft een handig klein formaat die je makkelijk overal mee naar toe kunt nemen.


Ik heb drie van de vijf lakjes in deze lijn meegenomen. 01 love this city, 03 green grass en 04 buddy bear. Love this city is mijn favoriet, want ik hou gewoon van roze. Ik vind ze leuk maar niet bijzonder. Jullie zien ze later nog wel een keer terug in een notd.

Wat vinden jullie van de I love Berlin-collectie?





4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil echt al die lakjes!
    Super leuk!

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat roze nagellakje is echt mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een geweldige lakjes!
    Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar ik heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen