Pagina's

zaterdag 18 september 2010

Tip: Nailpolishfashion.nl





Ik heb donderdag avond 3 China Glaze nagellakjes bestelt bij Nailpolishfashion.nl. Deze webshop heeft nagellak van de fijne merken: China Glaze, Color Club, Zoya en Konad. China Glaze is hier maar €5,50 en dat vind ik een erg redelijke prijs.

Er is zoveel keus! Alle kleuren die je zo'n beetje kunt bedenken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de lakjes:

- Strawberry fields uit de Summer Days collectie
- Ingrid uit Vintage Vixen
- For Audrey uit Something Blue

For Audrey is erg populair dus vaak uitverkocht. Toen ik zag dat hij weer op voorraad was heb ik hem dus meteen gekocht. Ik ben erg blij met deze nagellak. Een pluspunt aan deze webshop is dat bij kleine bestellingen (\tot met 3 flesjes) het met de brievenbuspost kan. Dit is veel goedkoper dan met een pakketpost.


1 opmerking: