Pagina's

woensdag 15 september 2010

New Room: preview


Sindskort ben ik bezig met het verbouwen van mijn kamer. Het zag er wel kleurijk uit maar ook een beetje kinderlijk. Het was dus even tijd om het allemaal eens te veranderen. Lees verder voor een paar foto's van hoe het wordt.




(Boven)  Dit is dus mijn oorbellenrekje. Hij is supermooi vind ik en past bij de nieuwe stijl van mijn kamer, maar het probleem is ik heb ongeveer 40 paar oorbellen en hier passen er (met moeite) maar 14 op. Daar moet ik nog even wat op verzinnen. Ik laat deze in elk geval als decoratie staan. Op deze foto zie je ook duidelijk de nieuwe kleur van mijn muren.

(Midden) Het was een gok om dit behang te nemen, maar ik vind het toch wel een succes. Ik vind het printje super leuk: allemaal donkere en lichte Eiffeltorens en Big Ben's door elkaar heen. Ik was bang dat het te druk is maar een druk hoekje kan geen kwaad.

(Onder) Ik was echt direct verlieft op deze spiegel. Hij is lekker groot en hij ziet er best wel luxe uit. Er zitten glimmende nep kristallen/diamantjes in. De foto is een beetje raar maar dat maakt niet uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten